Liverpool Football Club End of Season Review 2018/19

Van het merk Spirit Entertainment

Er zijn helaas geen Liverpool Football Club End of Season Review 2018/19 aanbiedingen op het moment.

Berichtje ontvangen zodra er aanbiedingen zijn?

Laat je emailadres hier achter, dan laten wij je met een kort berichtje per email weten wanneer er Liverpool Football Club End of Season Review 2018/19 aanbiedingen zijn. Zo zorg je dat jij als eerste op de hoogte bent, en het item voor de scherpste sale prijs in de uitverkoop koopt.

Product omschrijving

Liverpool Football Club keerde aan het einde van het seizoen 2018-19 terug naar de top van het continentale voetbal, door hun zesde Europa Cup op te halen na een recordbrekende competitiecampagne. Nadat ze hun team 97 punten hadden zien verzamelen en de strijd om de kroon van de Premier League tot de laatste dag hadden zien uitlopen, daalden de Kopites af naar Madrid om het doek te trekken over een van de mooiste seizoenen uit hun geschiedenis. En in de hitte van de Spaanse hoofdstad stapten de mannen van Jurgen Klopp voor het tweede opeenvolgende jaar uit in de finale van de Champions League. Dit keer was het Tottenham Hotspur dat hen in de weg stond en dit keer keerde de beroemde oude trofee terug naar Anfield na een afwezigheid van 14 jaar. Dit was een seizoen waarin de Reds sterk en opwindend waren, met een verdediging zo solide als ooit in de rijke geschiedenis van de club en een aanvalskracht die teams in heel Europa angst aanjaagde. Het was een seizoen waarin technische superioriteit en een collectieve wil om te winnen onvergetelijke resultaten opleverden en soms het geloof tartten.Disc 1: Hoogtepunten van het seizoen. Disc 2: Champions League - halve finale volledige wedstrijd, finale volledige wedstrijd.

Specificaties

Merk Spirit Entertainment
EAN 5060105727368